op reis! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Joost Hoogenboom - WaarBenJij.nu op reis! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Joost Hoogenboom - WaarBenJij.nu

op reis!

Door: Joost Hoogenboom

Blijf op de hoogte en volg Joost

29 September 2015 | Nederland, Schiphol

Het is zo ver! over een paar uur zal ik in een vliegtuig zitten naar Malawi! alle voorbereidingen zijn afgerond en alles ligt in de opladers of zit al in tassen! Ik heb er veel zin in, maar de zenuwen beginnen nu wel te komen! Ik vind het eigenlijk ook wel een raar idee...

Na een nacht vliegen zal ik morgen aankomen in het mooie Malawi! Dan zall de volgende post wel weer voorbij komen :)

  • 29 September 2015 - 18:32

    Anneke:

    Ha Joost
    Heel veel plezier op deze mooie en vast Leerzame reis.
    Wij zorgen wel voor je mams!

  • 29 September 2015 - 21:22

    Astrid Dirkse:

    Succes Joost. Trots! Doe je best en heb plezier

  • 29 September 2015 - 21:54

    Michael Sip:

    Wat een geweldige wereldburger ben jij geworden! Mooi dat ik onderdeel heb mogen zijn op jouw weg hiernaartoe! Geniet ervan en maak onvergelijkbare herinneringen voor jezelf en met wie je in aanraking komt

  • 29 September 2015 - 22:47

    Xandry:

    Hé Goozie een hele mooie tijd daar. GENIETEN !!!!!
    Voor mij ben je echt een topper. Je zal zien en merken dat de zenuwen gelijk verdwijnen als je daar je draai hebt gevonden en dat zal niet zo lang duren met jou positieve instelling .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Hallo, Ik ben joost (Joe voor de niet-nederlanders) en ik hou van reizen. in 2011 was ik in Uganda, in 2013 in Vietnam en in 2015 in Malawi. Welkom op mijn Blog en veel plezier met lezen! :)

Actief sinds 23 Sept. 2015
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 3876

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 30 November 2015

Malawi 2015

29 September 2015 - 29 November 2015

Studiereis Malawi 2015

Landen bezocht: