de Voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Joost Hoogenboom - WaarBenJij.nu de Voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Joost Hoogenboom - WaarBenJij.nu

de Voorbereidingen

Door: Joost Hoogenboom

Blijf op de hoogte en volg Joost

23 September 2015 | Nederland, Leiden

Nog maar 1 week voor vertrek naar Afrika! De voorbereidingen zijn grotendeels afgerond, het verblijf is geregeld, de tickets zijn geboekt, de inentingen zijn binnen, evenals de malariapillen en de DEET. Alles wat rest is goede en leuke muziek uitzoeken om mee te nemen en een retourtje brussel om het paspoort en visum op te halen bij de ambassade.

Lang verhaal kort; Hier zal ik dus verslagen schrijven van mijn verblijf in Blantyre. De regelmaat waarin dat gaat gebeuren is nogal onzeker, want ik heb geen idee hoe goed het internet zal zijn op plaats van bestemming. Later meer hier! :)
~J

  • 23 September 2015 - 18:30

    Frank:

    Wederom...., vvel succes en veel plezier !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Hallo, Ik ben joost (Joe voor de niet-nederlanders) en ik hou van reizen. in 2011 was ik in Uganda, in 2013 in Vietnam en in 2015 in Malawi. Welkom op mijn Blog en veel plezier met lezen! :)

Actief sinds 23 Sept. 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 3857

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 30 November 2015

Malawi 2015

29 September 2015 - 29 November 2015

Studiereis Malawi 2015

Landen bezocht: