de Voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Joost Hoogenboom - WaarBenJij.nu de Voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Joost Hoogenboom - WaarBenJij.nu

de Voorbereidingen

Door: Joost Hoogenboom

Blijf op de hoogte en volg Joost

23 September 2015 | Nederland, Leiden

Nog maar 1 week voor vertrek naar Afrika! De voorbereidingen zijn grotendeels afgerond, het verblijf is geregeld, de tickets zijn geboekt, de inentingen zijn binnen, evenals de malariapillen en de DEET. Alles wat rest is goede en leuke muziek uitzoeken om mee te nemen en een retourtje brussel om het paspoort en visum op te halen bij de ambassade.

Lang verhaal kort; Hier zal ik dus verslagen schrijven van mijn verblijf in Blantyre. De regelmaat waarin dat gaat gebeuren is nogal onzeker, want ik heb geen idee hoe goed het internet zal zijn op plaats van bestemming. Later meer hier! :)
~J

• 23 September 2015 - 18:30

Frank:

Wederom...., vvel succes en veel plezier !!

Joost

Hallo, Ik ben joost (Joe voor de niet-nederlanders) en ik hou van reizen. in 2011 was ik in Uganda, in 2013 in Vietnam en in 2015 in Malawi. Welkom op mijn Blog en veel plezier met lezen! :)

Actief sinds 23 Sept. 2015